مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-21سياسي

شناسایی 127 مورد مطالبه غیرمجاز بانکها از واحدهای تولیدی در یزد


در سال 99 بالغ بر 233 مورد اجراییه توسط بانک ها علیه واحدهای تولیدی استان صادر شده که 127 مورد غیرمجاز و با سود بیش از مصوبه بانک مرکزی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته قوه قضاییه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات بیانگر پیام پیوند امت با ولایت است.

وی با بیان این که در این دوره انتخابات برای اولین بار یک قاضی برای پست ریاست جمهوری منتخب مردم ایران شده است، افزود: حضور مردم در انتخابات بیانگر وجود امید به آینده ای روشن است که امیدواریم با همراهی تمام عناصر مدیریتی و تأثیرگذار کشور این مهم محقق شود.

رییس کل دادگستری استان یزد ارزش آراء مردم در 28 خرداد 1400 را مهمتر از مشارکت 85 درصدی در سال 88 دانست و گفت: مردم ایران امروز در شرایط سخت اقتصادی و شیوع ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

دهشیری در ادامه با بیان این که برای اولین بار در کشورمان یک قاضی منتخب انتخابات ریاست جمهوری می شود، از آیت الله رییسی به عنوان فردی خستگی ناپذیر، برنامه محور و مطالبه گر یاد کرد و گفت: امیدواریم سند تحول قوه قضاییه که یک نقشه راه جامع تهیه شده با پشتوانه خردجمعی و جلب رضایت مردم است، با تعامل قوای سه گانه کشور شاهد تحقق اهداف ترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 127 مورد مطالبه غیرمجاز بانکها از واحدهای تولیدی در یزد

شناسایی 127 مورد مطالبه غیرمجاز بانکها از واحدهای تولیدی در یزد