مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-22فرهنگي

انجمن های میراث فرهنگی سمنان فعال شوند


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: انجمن های مردم نهاد در حوزه میراث فرهنگی نقش مهمی در حفاظت از هویت تاریخی و فرهنگی استان دارند و باید فعال شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی در نشست با اعضای انجمن دوستداران میراث و طبیعی سمنان اظهار کرد: انجمن های مردم نهاد نقش مهمی در فرهنگ سازی و جریان سازی دارند.

وی خواستار هم افزایی انجمن های مردم نهاد استان در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری شد و افزود: حفاظت و معرفی آثار تاریخی با مشارکت مردم و انجمن های مردمی به نقطه مطلوبی می رسد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان سمنان فعالیت انجمن های میراث را در راستای حفاظت و صیانت از آثار تاریخی ضروری دانست و افزود: سمنان از جمله استان هایی است که دارای آثار تاریخی و طبیعی زیاد و قابل توجهی است و ضرورت حفاظت و معرفی آن بیش از پیش احساس می شود.

لزوم اجرای پروژه های خلاقانه گردشگری در سمنان مدیرعامل انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی سمنان نیز در این دیدار گفت: این انجمن فعالیت خود را از سال 1393 با هدف شناسایی، مرمت، حفاظت و معرفی آثار تاریخی سمنان، احیای فرهنگ، سنت ها و آداب و رسوم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های میراث فرهنگی سمنان فعال شوند

انجمن های میراث فرهنگی سمنان فعال شوند