مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-22سياسي

مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مازندران با 2هزار و 400 مبلغ در مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مازندران با 2هزار و 400 مبلغ در مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را به خود اختصاص داده است.

ناصر شکریان در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به حضور 60 درصدی مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردم حداکثری بوده و امیدواریم حضور رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور پرفایده باشد.

وی افزود: مازندران با 2هزارو 400 مبلغ در مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: راهپیمایی خودرویی نیز به صورت خودجوش ابروی ایران بود و پس از آن باید منتظر عملیات اربعین و محرم باشیم و امیدواریم پروازهای عراق نیز مانند سایر کشورها برقرار شود.

شکریان با اشاره به اهمیت گردشگری در استان گفت: حمایت ویژه ای در شهرهای ساحلی باید انجام شود و این موضوع مسیله اول استان بود.

وی افزود: طلاق در مازندران بالا و جمعیت آوری در استان پایین بوده در این راستا بحث بنیان خانواده مسیله دوم حایز اهمیت بوده که در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را دارد

مازندران بیشترین مبلغ در مساجد کشور را دارد