مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-22اجتماعي

سنددار شدن راهکاری برای حفظ تالاب هاست


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان اینکه هیچ یک از تالاب ها و دریاچه های فارس، سند مالکیت ندارد، تاکید کرد که صدور اسناد مالکیت برای تالاب و دریاچه ها، - ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان اینکه هیچ یک از تالاب ها و دریاچه های فارس، سند مالکیت ندارد، تاکید کرد که صدور اسناد مالکیت برای تالاب و دریاچه ها، راهکاری حفاظت از این منابع مهم و ارزشمند است.

مهدی هاشمی سه شنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مالکیت هیچکدام از دریاچه ها و تالاب های فارس هنوز تثبیت نشده است، گفت: بدون تثبیت مالکیت نمی توان برای آنها اسنادی صادر کرد، بلکه باید تقاضای تثبیت مالکیت و صدور اسناد از سوی وزارت نیرو ارائه شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان کرد که اگر دریاچه ها، تالاب ها و رودخانه ها سند مالکیت داشته باشند، شاهد کاهش اختلاف، تعرض و کاهش دعاوی خواهیم بود.

هاشمی همچنین با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت برای دریاچه ها و تالاب های استان نیازمند طرح تقاضا از سوی سازمان های مسئول است، گفت: دراین زمینه سازمان آب منطقه ای و وزارت نیرو باید تقاضای صدور اسناد مالکیت کنند که تاکنون تقاضایی نداشته اند.

او ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید اطلاعات مالکیتی اراضی تحت تولیت پایدار خود را در اختیاز ثبت اسناد و املاک بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار شدن راهکاری برای حفظ تالاب هاست

سنددار شدن راهکاری برای حفظ تالاب هاست