مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-22سياسي

30 برنامه ویژه هفته قوه قضاییه در استان سمنان برگزار می شود


معاون فرهنگی دادگستری سمنان با بیان اینکه 30 برنامه ویژه هفته قوه قضاییه در استان برگزار می شود، گفت: دیدار مردمی، دیدار با خانواده شهدا و مشاوره حقوقی از جمله این برنامه ها است.

- ، حجت الاسلام محمد تقی جلالی ظهر سه شنبه در نشست ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه به میزبانی دادگستری سمنان، با اشاره به برگزاری 30 ویژه برنامه طی این هفته، بیان داشت: حضور و غبارروبی گلزار شهدا با مشارکت خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان سمنان یکی از برنامه های محوری این هفته است.

وی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده هفت شهید گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته دانست و ابراز داشت: افتتاح دادگاه و دادسرای انقلاب سمنان از دیگر برنامه های هفته قوه قضاییه در استان سمنان است.

معاون فرهنگی دادگستری استان سمنان با اشاره به دیدار مردمی معاونین و مدیران کل دستگاه های تابعه در مساجد با نمازگزاران، ملاقات مردمی مسئولان قضایی، برگزاری جلسات رایگان مشاوره و معاضدت حقوقی توسط کانون وکلا و تشکیل میز خدمت در نماز جمعه در سراسر استان طی هفته قوه قضاییه، تاکید کرد: بازدید سرزده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از جمله دیگر برنامه های این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 برنامه ویژه هفته قوه قضاییه در استان سمنان برگزار می شود

30 برنامه ویژه هفته قوه قضاییه در استان سمنان برگزار می شود