مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:102021-06-22اجتماعي

تعویض سند مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی ضرورت قانونی دارد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: تعویض سند مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی برای همه در شهرها و روستاها ضرورت قانونی دارد.

- ، نادر ناصری آذر ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه با رشد 780 درصدی در بخش صدور سند تک برگی مالکیت دولتی در سال گذشته نسبت به سال 98، پارسال 7581 فقره سند مالکیت دولتی در استان صادر شده است، گفت: برای املاک و اراضی اداره کل آموزش وپرورش، علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان سند تک برگی به صورت رایگان صادر می شود.

وی افزود: توسعه ثبت رسمی در کشور و تثبیت و حمایت از حقوق و مالکیت مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور ارتقای نظم حقوقی، کاهش دعاوی و استفاده حداکثری از فن آوری های نوین برای افزایش ارایه خدمات ثبتی به نحو غیرحضوری، از اهداف بنیادین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

ناصری آذر با اشاره به اینکه تعویض سند مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی برای همه در شهرها و روستاها ضرورت قانونی دارد، افزود: برای صدور سند تک برگی مالکیت در داخل محدوده شهر نیازی به استعلام شهرداری وجود ندارد ولی شهروندان توجه داشته باشند که برای تفکیک واحدهای آپارتمانی، دریافت پروانه پایان کار ساختمان ضروری است تا واحدها تفکیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض سند مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی ضرورت قانونی دارد

تعویض سند مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی ضرورت قانونی دارد