مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-22سياسي

استشمام شمیم حرم رضوی در جهاددانشگاهی فارس


همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جهاددانشگاهی فارس حضور یافتند.

- ایسنا/فارس همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب "کاروان زیر سایه خورشید" در جهاددانشگاهی فارس حضور یافتند.

سه شنبه اول تیر، در سالروز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع)، جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با در دست داشتن پرچم بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، میهمان جهاددانشگاهی استان فارس بودند.

رییس جهاد دانشگاهی استان فارس در حاشیه این حضور، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز فرخنده میلاد امام رضا(ع)، حضور خادمان رضوی را در این نهاد مغتنم شمرد و تأکید کرد: شیعه حضرت علی(ع) بودن و داشتن حب اهل بیت(ع) افتخاری محسوب می شود که نصیب هر کسی نمی شود و افتخار ایرانیان حضور امام رضا(ع) در کشورشان است.

دکتر مظاهر بابایی، با بیان اینکه امروز یک روز به یادماندنی برای مجموعه جهاددانشگاهی خواهد بود، به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت و گفت: افتخار ما در مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت خبرگزاری قرآنی (ایکنا) است که شعبه فارس این خبرگزاری حائز رتبه نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استشمام شمیم حرم رضوی در جهاددانشگاهی فارس

استشمام شمیم حرم رضوی در جهاددانشگاهی فارس