مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-22پزشكي

اهمیت آزمایش های دوره ای در درمان به هنگام بیماری ها


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت نقش معاینه و آزمایش های دوره ای برای تشخیص به هنگام بسیاری از بیماری و درمان آن در مراحل اولیه تاکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت نقش معاینه و آزمایش های دوره ای برای تشخیص به هنگام بسیاری از بیماری و درمان آن در مراحل اولیه تاکید کرد.

اورنگ ایلامی با تاکید بر اینکه باید در دوره های زمانی مشخص برای انجام معاینه و آزمایش های پزشکی اقدام شود، گفت: معاینه و آزمایش های پزشکی منحصر به سنین بالا نیست و افراد باید در تمام گروه های سنی به فکر پایش منظم سلامتی خود باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، او با اشاره به اینکه تشخیص به موقع بیماری ها در درمان سریع و مؤثر، کاهش عوارض بیماری و همچنین کاهش هزینه های درمانی اهمیت ویژه ای دارد، افزود: تشخیص زودرس و آغاز اقدامات درمانی بسیاری از بیماری ها مانع پیشرفت بیماری به مراحل بعدی می شود.

ایلامی ادامه داد: برای نمونه با تشخیص زودهنگام افزایش چربی خون و کنترل آن، از بروز گرفتگی عروق و سکته های قلبی و مغزی جلوگیری می شود.

سرطان و تشخیص زودهنگام آن این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد تشخیص زودهنگام سرطان نیز گفت: انجام معاینه های دوره ای، به تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آزمایش های دوره ای در درمان به هنگام بیماری ها

اهمیت آزمایش های دوره ای در درمان به هنگام بیماری ها