مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-22ورزشي

کنایه مربی نفت مسجدسلیمان به فولاد: به سمت بازی کشورهای عربی نرویم!


مربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وقت تلف کردن تیم فولاد، گفت: امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

- کنایه مربی نفت مسجدسلیمان به فولاد: به سمت بازی کشورهای عربی نرویم! ایسنا/خوزستان مربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وقت تلف کردن تیم فولاد، گفت: امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

سعید لطفی در نشست خبری پس از بازی با فولاد، اظهارکرد: این برد را به فولاد تبریک می گویم و امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

وقت کشی ها زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: درباره بحث فنی صحبتی ندارم زیرا حریف توانست موقعیت هایش را به گل تبدیل کند و برد مبارک آن ها باشد.

ما هم موقعیت های خوبی داشتیم و چه بسا اگر پنالتی مان گل می شد شاید می توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم و حتی به برد برسیم.

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان این که کمی وقت تلف کردن تیم فولاد روند بازی را کند کرد، افزود: ان شاءالله بازی به بازی تیم ما بهتر شود و برای فولاد هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید فرید بهزادی کریمی آماده زدن ضربه پنالتی نبود، گفت: قطعا او تمام فکرش این بود که آن ضربه به گل تبدیل شود و به هر دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه مربی نفت مسجدسلیمان به فولاد: به سمت بازی کشورهای عربی نرویم!

کنایه مربی نفت مسجدسلیمان به فولاد: به سمت بازی کشورهای عربی نرویم!