مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:552021-06-22اجتماعي

قدردانی از محیطبانان نمونه فارس


در مراسمی همزمان با جشن میلاد ثامن الحجج، امام رضا علیه السلام و روز محیط بان، از محیطبانان نمونه استانی و ملی و مدیران حفاظت محیط زیست استان فارس قدردانی شد.

- ایسنا/فارس در مراسمی همزمان با جشن میلاد ثامن الحجج، امام رضا علیه السلام و روز محیط بان، از محیطبانان نمونه استانی و ملی و مدیران حفاظت محیط زیست استان فارس قدردانی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در این مراسم پس از تبریک میلاد هشتمین اختر امامت و ولایت امام رضا علیه السلام و روز ملی محیط بان، یاد و خاطره شهدای محیط زیست را گرامی داشته و از محیط بانان جانباز و خانواده ایثارگر شهدا و جانبازان محیط زیست تجلیل کرده و صبر ایثار و فداکاری آنان را ستود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، حمید ظهرابی در ادامه با یادآوری فداکاری ها و تلاش های بی وقفه یگان حفاظت محیط زیست فارس با وجود دریافت حقوق و اضافه کاری ناچیز و مصائب و مشکلات پیش روی آنان اذعان داشت: تنها عشق به طبیعت و محیط زیست می تواند این از خود گذشتگی ها و فداکاری ها را توجیه کند.

کشف بیش از 1200 قبضه اسلحه شکاری وی افزود: محیط بانان فارس سال گذشته با انجام اقدامات به موقع و پیشگیرانه توانستند در کشف تخلفات شکار و صید رکورد بی سابقه ای را ثبت کنند و بیش از 1200 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز را از متخلفینی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از محیطبانان نمونه فارس

قدردانی از محیطبانان نمونه فارس