مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-22سياسي

3017/ شهید علیرضا شهبازی: فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید


شهید علیرضا شهبازی د روصیت نامه خود آورده است: والدین عزیز فرزندانتان را در چارچوب اسلام بزرگ کنید که فقط و فقط برای اسلام و قرآن کار کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا شهبازی: بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر پدر و مادر گرامی م، امیدوارم حلالم کنید، امیدوارم خداوند من را عفو کند؛ پدر عزیزم باعث افتخار است برای خانواده ما و همچنین شما که یک شهیدی در راه اسلام دادید، خیلی از شما تشکر می کنم که طوری مرا بزرگ کردی که فقط قدمم را در راه اسلام و قرآن بردارم.

همچنین مادر گرامی ام امیدوارم که مرا حلال کنی چون حق به گردنم داری و خیلی زحمت برایم کشیدی، زحمات شما را فراموش نخواهم کرد و شفیع شما خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3017/ شهید علیرضا شهبازی: فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید

3017/ شهید علیرضا شهبازی: فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید