مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-23فرهنگي

برپایی نمایشگاهی از نقاشی های کودکان حیدرآباد هند در شیراز


آثار نقاشی شماری از کودکان حیدرآباد هند، با موضوع شهر شیراز و با عنوان رنگی از شرق ، در گالری متروی شیراز به نمایش درآمد.

- ایسنا/فارس آثار نقاشی شماری از کودکان "حیدرآباد" هند، با موضوع شهر شیراز و با عنوان "رنگی از شرق"، در گالری متروی شیراز به نمایش درآمد.

نمایشگاه رنگی از شرق شامل 40 تابلوی نقاشی، تصویرگری شده توسط دانش آموزان حیدرآباد هند و با موضوع شیراز است که با همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد و شهرداری شیراز، برپا شده و در گالری مترو شیراز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مشاور شهردار شیراز در ارتباطات و امور بین الملل در خصوص این نمایشگاه به ایسنا گفت: برای برپایی این نمایشگاه 200 دانش آموز از مدارس و موسسات آموزشی مختلف حیدرآباد هند، مطالعاتی در مورد شیراز انجام داده و با برداشت خود، آثاری را خلق کردند که 40 اثر برای شهرداری شیراز ارسال شد.

مسابقه نقاشی رنگین کمان صلح هاشم مظاهری زاده با اعلام اینکه گروه سنی کودک و نوجوان جایگاه ویژه ای در همکاری های بین المللی شهرداری شیراز با سایر شهرهای بزرگ جهان دارد، افزود: برای معرفی شیراز و ترویج فرهنگ صلح و دوستی، یک دوره مسابقه نقاشی تحت عنوان کلی رنگین کمان صلح را برنامه ریزی کرده ایم که در آن کودکان شیراز و شهرهای دوست و خواهرخوانده پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاهی از نقاشی های کودکان حیدرآباد هند در شیراز

برپایی نمایشگاهی از نقاشی های کودکان حیدرآباد هند در شیراز