مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23سياسي

قطعه هفتم پروژه «همساز» منتشر شد/ همکاری با درشن آنند


حمید قنبری نوازنده و پژوهشگر موسیقی ایرانی از انتشار هفتمین قطعه پروژه موسیقایی «همساز» همزمان با روز جهانی موسیقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت آنلاین و با شعار سلامت ذهن و بدن در تاریخ 21 ژوئن 2020 برگزار شد و این بار همنوازی طبلا و تمبک به عنوان هفتمین قطعه از پروژه همساز منتشر می شود.

قنبری در ارتباط با روز جهانی موسیقی اظهار کرد: این روز مصادف با 31 خرداد است و طی آن موسیقیدانان و نوازندگان سراسر دنیا با هدف ترویج صلح و آرامش به اجرای کنسرت های با کیفیت و در عین حال رایگان برای همه مردم می پردازند.

وی به مشابهت معنایی سازهای شرق اشاره کرد و افزود: ساز طبلا مهمترین ساز کوبه ای شبه قاره هند شامل 2 طبل کوچک و بزرگ با نام های دایان و بایان است که در هفتمین قطعه همساز با مهمترین ساز کوبه ای ایرانی، تمبک، همراه خواهد شد.

در قالب پروژه همساز ، تا کنون قطعاتی با همراهی سازهای تنبک، ناقاره، دف، بندیر، تاکینگ درام، پیپا (ساز باستانی کشور چین)، تمبوریم، پاندیرو و کویی کا (از سازهای کوبه ای برزیلی) و با همراهی پژمان حدادی، وحید اسداللهی، حسین رضایی نیا، پدرام خاورزمینی، ژائو ژوچان و الکساندر جسوس منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه هفتم پروژه «همساز» منتشر شد/ همکاری با درشن آنند

قطعه هفتم پروژه «همساز» منتشر شد/ همکاری با درشن آنند