مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-23سياسي

افتتاح سازمان داوری خانه صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان


همزمان با سراسر کشور و در دومین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه سازمان داوری خانه صنعت استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان در جلسه ای که در محل اتاق اصناف مرکز استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین بندانی معاون دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان، اعضا، هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان و خانه صنعت و معدن که همزمان با مراسم کشوری آیین افتتاح سازمان داوری تعاون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: همکاری و حمایت های دستگاه قضا، در رفع مشکلات و موانع بخش های  تولید و تجارت استان طی سال قبل و امسال  قابل تقدیر است و با افتتاح سازمان داوری تعاون میزان مراجعات به دادگاه ها در استان و کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی منجر به رفع مشکلات جامعه هدف صنعت ، معدن و تجارت و کاهش ورود پرونده به دستگاه قضا خواهد شد.

شهرکی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کرونایی حاکم بر جامعه در سال گذشته اگر همکاری و همراهی اصناف ما در سطح استان نبود ، شرایط اقتصادی و سلامت مردم در  استان ما دچار مشکلات جدی می شد.

 وی ادامه داد: اصناف ما در شرایط کرونایی در سال جاری و امسال همواره همراه نظام بوده اند و با از خودگذشتگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سازمان داوری خانه صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان

افتتاح سازمان داوری خانه صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان