مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-23بين الملل

فیسبوک در میانمار مروج خشونت است


براساس مطالعه صورت گرفته، فیس بوک به رغم متعهد شدن برای جلوگیری از سوء استفاده از این پلتفورم، محتوایی که خشونت علیه معترضان ضد کودتای میانمار را تحریک می کند، - براساس مطالعه صورت گرفته، فیس بوک به رغم متعهد شدن برای جلوگیری از سوء استفاده از این پلتفورم، محتوایی که خشونت علیه معترضان ضد کودتای میانمار را تحریک می کند، ترویج می دهد و "اطلاعات نادرست" خونتای حاکم را تقویت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، تحقیقات صورت گرفته توسط گروه حقوق بشری گلوبال ویتنس نشان داد که الگوریتم پیشنهاد فیسبوک همچنان از کاربران دعوت می کند تا محتوایی را که سیاست های این پلتفورم را نقض می کند، نگاه کنند.

این گروه حقوق بشری پس از لایک کردن (پسندیدن) یکی از صفحه های طرفداران ارتش میانمار که حاوی پست های اخیر نقض کننده سیاست های فیس بوک نبود، متوجه شد که فیسبوک چندین صفحه طرفدار ارتش میانمار را که حاوی محتوای توهین آمیز و خشونت آمیز بودند، به این گروه پیشنهاد داد.

در بین پست هایی که در یکی از این صفحه ها وجود داشت، تصویری از یک پوستر تحت تعقیب بود که برای دستگیری مرده یا زنده یک زن جوان 10 میلیون دلار جایزه گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک در میانمار مروج خشونت است

فیسبوک در میانمار مروج خشونت است