مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-23اقتصادي

تشکیل بیش از 40 مرکز تخصصی داوری سازمان صمت در کرمان


معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از 40 مرکز داوری سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تقی زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفاتر  تخصصی داوری سازمان صنعت، معدن و تجارت اتاق بازرگانی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به صورت همزمان با سراسر کشور دفاتر تخصصی داوری سازمان صنعت، معدن و تجارت در کرمان افتتاح شد.

معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف استان کرمان با اشاره به اینکه محل استقرار دفتر مرکز داوری سازمان صمت در خانه صنعت و معدن استان قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این مرکز از تراکم پرونده های ارجاعی به دادگستری کمتر شود.

تقی زاده با اشاره به اینکه در کرمان بالای 40 مرکز داوری در کل استان تشکیل شده است، بیان داشت: افرادی که در زمینه صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارند، در صورتی که در یکی از بندهای قرارداد خود سازمان داوری را قرار دهند، در صورت بروز اختلاف می توانند به سازمان داوری صمت مراجعه و مشکل خود را حل کنند.

در ادامه این نشست جلیل کاربخش راوری رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: در راستای طرح تحول قضایی، ریاست قوه قضاییه دستور اجرایی و توسعه مرکز داوری را داشته اند و در همین راستا این مرکز امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 40 مرکز تخصصی داوری سازمان صمت در کرمان

تشکیل بیش از 40 مرکز تخصصی داوری سازمان صمت در کرمان