مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-23حوادث

رهاسازی یک بهله سارگپه در طبیعت


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر، گفت: یک پرنده سارگپه که توسط یک شهروند و دوستدار طبیعت در یک منطقه مسکونی کشف شده بود، در طبیعت رهاسازی شد.

- الهه بیگی رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: یک بهله  پرنده از گونه سارگپه توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست اسلامشهر در طبیعت رهاسازی شد.

وی افزود: این پرنده که چند روز گذشته توسط یک شهروند و دوستدار طبیعت و محیط زیست در یک منطقه مسکونی کشف و تحویل اداره محیط زیست شده بود، پس از انجام معاینات لازم و تیمار و اطمینان از سلامت پرنده برای ادامه حیات در طبیعت رهاسازی شد.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی دوستداران طبیعت با اداره محیط زیست، بیان کرد: پرنده سارگپه باجثه متوسط تا بزرگ سرکوچک، بال های پهن و کوتاه با رنگ پروبال بسیار زیبا و متنوع، در مناطق مختلف طبیعت با سازگاری با محیط زندگی می کند، از جمله پرندگان نادری است که در تحت حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست قرار دارد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اشاره به موادی از قانون شکار و صید، تاکید کرد: بر اساس ماده 10 قانون شکار و صید ،هرگونه هم عرضه فروش صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و یا اجزای آنها بدون کسب مجوز از سازمان محیط زیست جرم محسوب شده و با متخلفین برابر قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک بهله سارگپه در طبیعت

رهاسازی یک بهله سارگپه در طبیعت