مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-23فرهنگي

انتشار یک حکم و به صحنه رفتن یک موش کور


از سر گیری اجرای نمایش «آرزوهای یک موش کور»، انتصاب دبیر سمینار جشنواره نمایش های آیینی سنتی و انتشار شماره جدید فصلنامه تئاتر از جمله خبرهای تاتر در دومین روز ماه تیر است.

- از سر گیری اجرای نمایش آرزوهای یک موش کور ، انتصاب دبیر سمینار جشنواره نمایش های آیینی سنتی و انتشار شماره جدید فصلنامه تئاتر از جمله خبرهای تاتر در دومین روز ماه تیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش آرزوهای یک موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر از روز دهم تیر 1400 اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می کند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون اعلام کرد که نمایش آرزوهای یک موش کور از تولیدات سال 1398 کانون است که با همه گیری بیماری کرونا اجراهای آن متوقف شد و پس از مدتی اکران آن به صورت آنلاین در طرح نمایش نما در پایگاه اینترنتی کانون ادامه یافت.

این نمایش ویژه کودکان و نوجوانان 5 تا 12 سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید ابک، علی باروتی و هدیه حاج طاهری در آن ایفای نقش می کنند.

نمایش آرزوهای یک موش کور تاکنون توانسته منتخب شانزدهمین جشنواره تئانتر مهر کاشان ، هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره فصل امید شود و در حالی اجراهای خود را در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک حکم و به صحنه رفتن یک موش کور

انتشار یک حکم و به صحنه رفتن یک موش کور