مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:002021-06-23اقتصادي

این تجربه ها زرد نیستند!


یک ناشر درحالی از میزان فروش کمتر از 10درصدی کتاب های تالیفی روانشناسی می گوید که معتقد است کتاب های روانشناسی عامه پسند اکنون 80 درصد از میزان این بازار را به خود اختصاص داده اند.

- یک ناشر درحالی از میزان فروش کمتر از 10درصدی کتاب های تالیفی روانشناسی می گوید که معتقد است کتاب های روانشناسی عامه پسند اکنون 80 درصد از میزان این بازار را به خود اختصاص داده اند.

با این حال او با این که به برخی از این کتاب ها به عنوان روانشناسی زرد نگاه می شود، هم عقیده نیست.

محمد زرگنده، مسئول انتشارات سرایش در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت کیفی و علمی کتاب های روانشناسی در سال های اخیر و مسئله کتاب سازی در این زمینه اظهار کرد: کتاب های حوزه روانشناسی به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول، کتاب های روانشناسی عامه پسند هستند که در حال حاضر حدود 80 درصد کتاب های روانشناسی موجود در بازار را تشکیل می دهند و ناشران هم بیشتر به سمت آن ها رفته اند چون جامعه این چنین می طلبد، دسته دوم، کتاب های روانشناسی پایه هستند که مشتری خاص خودشان را دارند؛ البته میزان فروش آن ها نسبت به کتاب های روانشناسی عامه کمتر است.

او ادامه داد: در حال حاضر فروش کتاب های روانشناسی عامه در بازار کتاب از سایر کتاب ها بیشتر است؛ در گروه های بعدی کتاب های روانشناسی پایه، رمان های خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این تجربه ها زرد نیستند!

این تجربه ها زرد نیستند!