مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-24اقتصادي

پاسخ به چند پرسش در مورد قبض آب در تهران


قیمت تمام شده آب در تهران نزدیک 3000 تومان است و به طور متوسط از مشترکان 700 تومان در هر متر مکعب اخذ می شود، در این بین در چهار سال متوالی هفت درصد قیمت آب افزایش یافته است؛ - قیمت تمام شده آب در تهران نزدیک 3000 تومان است و به طور متوسط از مشترکان 700 تومان در هر متر مکعب اخذ می شود، در این بین در چهار سال متوالی هفت درصد قیمت آب افزایش یافته است؛ یعنی طی چهار سال 28 درصد قیمت آب افزایش پیدا کرد.

از سال گذشته طرحی به اسم طرح امید نیز روی کار آمد که بر اساس آن قرار شد افرادی که یک سوم حد متوسط یا کمتر مصرف آب دارند، قبض آب آن ها رایگان شود که در تهران دو درصد مشترکان مشمول این طرح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزان مصرف آب در شهر تهران اینگونه است که حدود 50 یا 60 درصد مشترکان کمتر از نرمال یا حدود نرمال مصرف آب دارند که عددی حدود 14 تا 15 مترمکعب می شود.

حدود 30 درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و 20 درصد مشترکان جز مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق العاده مصرف بالایی دارند.

در این بین ابهاماتی برای مشترکان در خصوص قبض آب وجود دارد که در اینجا به 22 سوال پر تکرار پاسخ داده ایم.

یکی از پرسش هایی که معمولا مطرح می شود این است که الگوی مصرف آب برای اشتراک های خانگی به ازای هر واحد چقدر است؟ برای این موضوع 14 متر مکعب معادل 14 هزار لیتر در ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به چند پرسش در مورد قبض آب در تهران

پاسخ به چند پرسش در مورد قبض آب در تهران