مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-24ورزشي

نظارت مهمترین بخش هیئت پزشکی ورزشی در دوران کرونا


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه نظارت و آموزش مهمترین وظایف این هیئت است، تاکید کرد که در دوران شیوع کرونا، بعد نظارتی فعالیتهای این هیئت، - ایسنا/فارس رییس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه نظارت و آموزش مهمترین وظایف این هیئت است، تاکید کرد که در دوران شیوع کرونا، بعد نظارتی فعالیتهای این هیئت، پررنگتر و جدی تر دنبال شده است.

هیئت های ورزشی در وهله اول با سلامتی جامعه سر و کار دارند و در این راستا، نقش هیئت پزشکی بسیار ویژه تر و مهم بنظر می رسد و طی سالهای اخیر هیئت فارس عملکردی فعال و تاثیرگذار داشته است، هرچند در ماه های اخیر، بعد اطلاع رسانی در این هیئت بسیار کمرنگ و ضعیف شد.

کاوه باشتی رییس هیئت پزشکی ورزشی استان، پزشک فوق تخصص جراحی زانو و آسیب های ورزشی، یکی از کسانی بود که قرار بود سال گذشته در المپیک 2020 توکیو حاضر شود و نام او به عنوان نخستین اعزامی استان فارس به بزرگترین آوردگاه جهانی مطرح شد.

مسابقات سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا برگزار نشد و حالا که قرار است با یک سال تاخیر برگزار شود، ظاهرا خبری از اعزام باشتی به این مسابقات نیست.

با این وجود، او و هیئت تحت مدیریتش در تلاشند تا بهترین خدمات را به ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مهمترین بخش هیئت پزشکی ورزشی در دوران کرونا

نظارت مهمترین بخش هیئت پزشکی ورزشی در دوران کرونا