مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-24سياسي

رمز موفقیت، کنار گذاشتن اختلافات است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور مردم در انتخابات نشان داد اگر در مسائل مختلف اختلافات را کنار بگذاریم و با هم حرکت کنیم موفق می شویم.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه 3 تیرماه در شورای اداری استان همدان، بیان کرد: در زمینه انتخابات 1400 در سطح کشور مشکلاتی وجود داشت اما تدابیر درستی صورت گرفت و انتخابات به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: نقشه دشمن برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور در انتخابات از ماه های گذشته شروع شده بود اما ملت غیور ایران نشان داد اهل انفعال نیست و تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار نمی گیرد بنابراین انقلاب اسلامی قدرت خود را یکبار دیگر به نمایش گذاشت.

شعبانی موثقی ادامه داد: با همه گلایه مندی هایی که مردم داشتند و با وجود نقشه های دشمن مشارکت در انتخابات بیش از حد انتظار بود و باید به این نکته توجه کنیم که این مشارکت از کجا صورت گرفت.

امام جمعه همدان بیان کرد: بسیا ی از جریانات تأثیرگذار در جامعه، دولت، روحانیت، ادارات و تشکل ها برای رسیدن به یک هدف تلاش کردند و در نهایت مردم پای صندوق های رأی آمدند و این نشان می دهد اگر در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اختلافات را کنار بگذاریم و با هم حرکت کنیم موفق می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت، کنار گذاشتن اختلافات است

رمز موفقیت، کنار گذاشتن اختلافات است