مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-24ورزشي

عبدیان ازسوی استقلال تحت پیگرد قرار می گیرد


طبق شنیده ها عضو جنجالی و برکنارشده هیات مدیره استقلال بخاطر طرح ادعای عجیب علیه این باشگاه بعد از عزل در مجمع آبی ها، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، باشگاه استقلال تصمیم دارد ادعاهای مهدی عبدیان را در نهادهای قضایی دنبال کرده و این عضو سابق هیات مدیره خود را تحت پیگرد قرار دهد.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که طی یک ماه اخیر دو بار استعفا داده بود، گویا تصور نمی کرد که با کناره گیری اش به این صورت موافقت بشود و در مجمع باشگاه از این سمت کنار برود، به همین خاطر واکنشی هیجانی، و اتهامی علیه باشگاه استقلال نشان داد و در این تغییرات مدیریتی پای مهرداد بذرپاش را به ماجرا باز کرد.

استقلالی ها که طی چند سال اخیر از حمایت چهره های سرشناس حکومتی و دولتمردان از تیم رقیب، بارها گله و اعتراض کرده اند و عدم نتیجه گیری ضعیف خود را به کمک های بیشتر به پرسپولیس مرتبط دانستند، حالا شاهد افشاگری عضو هیات مدیره به اصطلاح متمول و اقتصادی سابق خود علیه رییس دیوان محاسبات کشور و کمک او به استقلال هستند؛ تناقضی عجیب در مواضع مهدی عبدیان! تا امروز هیچ اطلاعات مدون و رسمی از میزان کمک ادعایی عبدیان به استقلال در دست نیست اما گفته می شود این کارخانه دار صنعتی، غیر از درخواست عودت سریع اصل پول خود، خواهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدیان ازسوی استقلال تحت پیگرد قرار می گیرد

عبدیان ازسوی استقلال تحت پیگرد قرار می گیرد