مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-24اقتصادي

برگزاری هفته کرمان در سه کشور مختلف/ واگذاری 3 بنای تاریخی کرمان به بخش خصوصی


مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور گفت: سه بنای تاریخی کرمان توسط صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور گفت: سه بنای تاریخی کرمان توسط صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شود.

هادی میرزایی در حاشیه سفر به کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی در سال 84 به استناد بند ز ماده 114 قانون برنامه چهارم توسعه به منظور واگذاری ابنیه تاریخی کشور به بخش خصوصی با استفاده از سرمایه گذاری ها و توانایی که مردم دارند، تشکیل شد.

وی از واگذاری 150 بنای تاریخی به بخش خصوصی در کشور خبر داد و بیان کرد: با استناد به سه مصوبه و آیین نامه آثار قابل احیا در استان کرمان چهار بنا شامل کاروانسرای وکیل کرمان، خانه امینیان، عمارت شترگلو و خانه غفاری به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور کاروانسرای وکیل را جزو متمایزترین کاروانسراهای کشور دانست و بیان کرد: امیدواریم کاروانسرای وکیل که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال تبدیل شدن به بوتیک هتل است، در سال جاری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته کرمان در سه کشور مختلف/ واگذاری 3 بنای تاریخی کرمان به بخش خصوصی

برگزاری هفته کرمان در سه کشور مختلف/ واگذاری 3 بنای تاریخی کرمان به بخش خصوصی