مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-25ورزشي

زمان برگزاری انتخابات هیأت رییسه فوتبال بستگی به نظر فدراسیون دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نامه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت رییسه فوتبال استان به فدراسیون ارسال شده است و هر زمان که بگویند استان آمادگی برگزاری را دارد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نامه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت رییسه فوتبال استان به فدراسیون ارسال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زمان برگزاری انتخابات هیأت رییسه بستگی به نظر فدراسیون دارد، بیان کرد: هر زمان که فدراسیون اعلام کند، استان آمادگی برگزاری مجمع را دارد.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی احراز و اعلام شده است، اضافه کرد: اداره کل به دنبال برگزاری سریع این مجمع است، چرا که با بلاتکلیف ماندن انتخابات، فوتبال استان ضربه می بیند.

خلبلی در ادامه در ارتباط با بازگشایی اماکن ورزشی از جمله باشگاه های ورزشی هم گفت: باشگاه هایی که در گروه یک و 2 هستند بازگشایی شده اند و آنهایی که در گروه 3 قرار دارند، باز نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: با این شرایط استخرهای سرپوشیده هم اجازه بازگشایی ندارند و همچنان بسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری انتخابات هیأت رییسه فوتبال بستگی به نظر فدراسیون دارد

زمان برگزاری انتخابات هیأت رییسه فوتبال بستگی به نظر فدراسیون دارد