مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-25ورزشي

رشته «تکبال» به طور رسمی وارد ایران شد


مراسم افتتاحیه رشته ورزشی تکبال در ایران با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تکبال، مراسم افتتاحیه رشته ورزشی تکبال در ایران روز گذشته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا این رشته رسماً وارد ایران شود.

در این مراسم لیلا هورماس نماینده فدراسیون جهانی تکبال با اظهار خوشحالی از اولین حضورش در ایران گفت: تکبال اولین بار از کشور کوچک مجارستان آغاز به کار کرد و اکنون در بیش از 120 کشور تحت عنوان انجمن، کمیته و فدراسیون مشغول فعالیت است.

نماینده انجمن جهانی تکبال ادامه داد: ویدیویی که از موفقیت های ورزشکاران ایران مشاهده کردم من را تحت تاثیر قرار داد و بسیار خوشحالم که در جمع علاقمندان به توسعه ورزش هستم.

وی با اشاره به پتانسیل ورزشکاران ایرانی یادآور شد: باور دارم زمانی که تکبال جزو رشته های المپیک شود ورزشکاران ایران با مدال المپیک به کشورشان بازخواهند گشت.

مهین فرهادی زاد :120 هزار مربی زن، ورزش بانوان را هدایت می کند مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم آغاز به کار رسمی انجمن تکبال ضمن تشکر از تمامی کسانی که زمینه فعالیت رشته های مختلف را فراهم کردند اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بستر حضور جوانان در رشته های مختلف ورزشی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته «تکبال» به طور رسمی وارد ایران شد

رشته «تکبال» به طور رسمی وارد ایران شد