مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-25سياسي

مشکل دولت روحانی این است که هیچ مسئله ای را حل نمی کند


دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه ما به آینده امیدوار هستیم؛ گفت: مشکل دولت روحانی این است که هیچ مسئله ای را حل نمی کند و همین طور مسائل را رها می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون شرکت کرد و با معارف ناب اسلامی آشنا شد.

  حسینی یادآور شد: شهید چمران هم در حوزه های علم و دانش و هم در حوزه اخلاق و دین مداری الگو و نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی بشمار می آید.

وی با بیان اینکه شهیدچمران در طول زندگی اش هیچگاه از مسیر اصلی منحرف نشد، تاکید کرد: ما حتی کسانی را داشتیم که به منصب ریاست جمهوری هم رسیده اند ولی معرفت اسلامی نداشته اند و آیات قرآن را تفسیر به رای کرده اند.

  این استاد دانشگاه با اشاره به سطح بالای علمی شهید چمران یادآور شد: شهید چمران جدای از توانایی علمی، در فعالیت های سیاسی هم حضور داشت.

او در کنار معرفت اسلامی از بینش سیاسی برخوردار بود، اگر استادی دارای بینش سیاسی نباشد نمی تواند استاد تراز باشد برای همین هم هست که ما با هم اندیشی می کنیم تا تحلیل های درستی از مسائل داشته باشیم.

  دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: شهید چمران در کنار بینش و معرفت اسلامی و بینش سیاسی، نسبت به مسائل پیرامون خود احساس مسئولیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دولت روحانی این است که هیچ مسئله ای را حل نمی کند

مشکل دولت روحانی این است که هیچ مسئله ای را حل نمی کند