مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-25ورزشي

جزییات دوپینگ دو ورزشکار رزمی قبل از المپیک/ محرومیت دو ساله برای کاراته کا


قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ وضعیت پرونده دوپینگ دو ورزشکار رزمی ایران پیش از المپیک را تشریح کرد و گفت: «درجه خطای» تکواندوکار کشورمان بالا تعیین شده و محرومیت او حدود دو سال است.

- ، به دنبال مثبت اعلام شدن نتیجه تست دوپینگ کاراته کای المپیکی کشورمان و همچنین عضو تیم ملی تکواندوی بانوان، فرزاد شارکی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در مورد مراحل رسیدگی به پرونده این دو ورزشکار متخلف، توضیح داد و تأکید کرد که این ستاد مسئول رسیدگی به پرونده بانوی تکواندوکار است اما در مورد ملی پوش کاراته، آژانس بین المللی نمونه گیری به نمایندگی از فدراسیون جهانی کاراته مدیریت پرونده را برعهده دارد.

تأیید غیرعمد بودن دوپینگ کاراته کای المپیکی و اعلام 20 ماه محرومیت شارکی در گفتگو با خبرنگار مهر ابتدا در مورد دوپینگ مربوط به کاراته کای المپیکی توضیح داد و اظهارداشت: از این ملی پوش حدود یک ماه پیش در جریان مسابقات بین المللی پرتغال تست گرفته شد که نتیجه این تست مثبت اعلام شده است.

نمونه گیری انجام شده هم بر اساس درخواست فدراسیون جهانی کاراته بوده به همین دلیل متولی مدیریت نتیجه هم این فدراسیون خواهد بود، نه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دوپینگ دو ورزشکار رزمی قبل از المپیک/ محرومیت دو ساله برای کاراته کا

جزییات دوپینگ دو ورزشکار رزمی قبل از المپیک/ محرومیت دو ساله برای کاراته کا