مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 20:452021-06-25پزشكي

56 بیمار کرونایی در قم پذیرش شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: طی شبانه روز منتهی به چهارم تیرماه، 56 بیمار مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، قم محمد رضا قدیر در گفت و گویی اظهار داشت: 39 تَن از این بیماران بستری شدند.

وی ترخیص 38 تَن از بیمارانی که طی روز های گذشته بستری شده بودند را مورد توجه قرار داد و گفت: 2 بیمار که نتیجه آزمایش کرونای آن ها مثبت شده بود نیز جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های قم را 198 تَن ذکر کرد و افزود: 28 تَن از این بیماران به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

قدیر با اشاره به انجام 564 آزمایش کرونا و مثبت شدن نتیجه 132 مورد از آن ها بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در استان 60 هزار و 93 دُز واکسن تزریق شده است.

قم از روز بیست و نهم خردادماه از منطقه نارنجی وارد منطقه زرد کرونایی شد.

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی کووید19 می شود و این ویروس 24 آذر 1398 در شهر ووهان واقع در مرکز کشور چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 9 دی 1398 به صورت رسمی شیوع این ویروس را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 بیمار کرونایی در قم پذیرش شدند

56 بیمار کرونایی در قم پذیرش شدند