مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-25سياسي

شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند


شهردار شیرین سو با بیان اینکه شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند، گفت: ساماندهی و استقرار المان شهدای گمنام با اعتباری افزون بر دو هزار میلیون ریال از محل منابع داخلی تأمین شده است.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو با بیان اینکه شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند، گفت: ساماندهی و استقرار المان شهدای گمنام با اعتباری افزون بر دو هزار میلیون ریال از محل منابع داخلی تأمین شده است.

سید مصطفی موسوی در مراسم رونمایی از المان شهدای گمنام شهر شیرین سو توسط خانواده شهدای شهر شیرین سو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهارکرد: چند سال پیش دو تن از شهدای عزیز گمنام این کشور در شهر شیرین سو آرام گرفتند.

وی با تأکید براینکه شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند و با تکمیل بوستان شهدای گمنام شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در جوار قبور مطهر این عزیزان خواهیم بود، افزود: شهرداری نیز بر حسب وظیفه و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا نسبت به ساماندهی قبور مطهر شهدای گمنام اقدام کرده به طوریکه ابتدا محل دفن ایشان به بوستان بزرگی تبدیل و سپس یادمان شهدای گمنام در محل نصب شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری بیان کرد: ساماندهی و استقرار المان شهدای گمنام با اعتباری افزون بر دو هزار میلیون ریال از محل منابع داخلی تأمین و اجرا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند

شهدا نمادهای فرهنگی کشور هستند