مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-26اقتصادي

ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور تمدید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید می شود.

حسین فلاح نژاد با تشریح شرایط ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در هشتم خرداد 1400، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت های بانکی بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شده است و متقاضیان می توانند در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.

mcls.

gov.

ir ثبت نام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه 1400 هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور تمدید شد

ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور تمدید شد