مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-26سياسي

تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد بار دیگر جایگاه واقعی خود را پیدا کرد و در حال حاضر نیز باید تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد بار دیگر جایگاه واقعی خود را پیدا کرد و در حال حاضر نیز باید تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی با حضور در مسجد مسلم ابن عقیل زاهدان و تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: از زمان پیامبر اکرم(ص) مسجد، خانه خدا و پایگاه هدایت الهی بوده و همه کار های جامعه اسلامی در مسجد صورت می گرفته که متاسفانه به تدریج و به مرور زمان مسجد جایگاه خود را از دست داد.

امام جمعه زاهدان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد بار دیگر جایگاه واقعی خود را پیدا کرد و در حال حاضر نیز باید تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند.

آیت الله محامی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) بیان داشت: در معارف اسلامی به صدقه در راه خدا تاکید فراوان شده است و خداوند فرموده که صدقه و هزینه کردن شما در راه خدا و مساج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند

تلاش شود تا نسل جدید با مساجد انس بیشتری داشته باشند