مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-26ورزشي

نفت امیدیه نقره داغ شد/ شانس صعود از دست رفت


در پی صدور رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم فوتبال نفت امیدیه، این تیم ضمن از دست دادن شانس صعود به لیگ دسته اول، در جدول رده بندی مسابقات سقوط آزاد را تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در پی محرز شدن تخلف تیم فوتبال نفت امیدیه مبنی بر استفاده از یک بازیکن غیر مجاز در ترکیب خود، کمیته انضباطی، اعتراض تیم های مقابل را وارد دانست و احکام سنگینی را بر علیه این باشگاه خوزستانی صادر کرد.

بر اساس طرح شکایتی از سوی تیم های شهرداری بم، شهدای بابلسر، بندر ماهشهر، نیروی زمینی، میلاد مهر تهران، عقاب نزاجا و شمس آذر قزوین مبنی بر استفاده تیم نفت امیدیه از یک بازیکن غیرمجاز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نفت را در مقابل تیم های مورد اشاره، به نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام کرد.

بر اساس این حکم، تیم فوتبال نفت امیدیه که پیش از این به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ دسته اول از آن یاد می شد، با صدور این حکم به رده هفتم جدول سقوط و شانس صعود از این آوردگاه را در فصل جاری از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ مسعود اشرفی، هافبک تیم نفت امیدیه که مشمول خدمت محسوب می شود با مدارک غیر واقعی توانسته بود به واسطه معافیت تحصیلی کارت بازی بگیرد که این موضوع با شکایت چند باشگاه مورد بررسی قرار گرفته و پس استعلام های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت امیدیه نقره داغ شد/ شانس صعود از دست رفت

نفت امیدیه نقره داغ شد/ شانس صعود از دست رفت