مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-26فرهنگي

تهیه مجموعه «طنین تابناک» در کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت آغاز شد


دبیرکل کنگره محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر گفت:تهیه مجموعه «طنین تابناک» با حضور استاد حامد شاکرنژاد از قاریان برجسته بین المللی آغاز شده است.

- خبرنگار مهر ، حامد تقوایی، با اشاره به اینکه مجموعه ای نفیس و ارزشمند از تلاوت های مجلسی آیات قرآن با موضوع پیامبر اکرم (ص) درحال تهیه است، ابراز کرد: هدف از گردآوری این مجموعه معرفی سیمای پیامبر رحمت در قرآن کریم به صورت هنرمندانه است که به چندین زبان تهیه و منتشر خواهد شد.

وی تهیه چنین آثاری را در معرفی اسلام راستین و چهره واقعی نبی مکرم اسلام بسیار بااهمیت خواند و ابراز داشت: کنگره یادشده به این امر که تاکنون مغفول مانده بود، همت ورزیده است و در گام نخست تمامی آیات قرآن که به نحوی به معرفی شأن حضرت محمد (ص) می پردازد، با تلاوت استاد حامد شاکر نژاد در استودیو ضبط و در آرامگاه حافظ تصویربرداری شد.

تقوایی از تمامی دستگاه های فرهنگی دعوت کرد که به کنگره جهانی پیامبر رحمت ملحق شوند و در حد توان خود نقش آفرین باشند.

کنگره محمد، پیامبر رحمت می تواند جرقه ای برای شناساندن این شخصیت والا باشد حامد شاکر نژاد قاری بین المللی قرآن که در همکاری با کنگره محمد (ص)، پیامبر رحمت آیاتی چند از قرآن کریم را که تلاوت کرده است، در خصوص چگونگی انتخاب آیات یادشده عنوان کرد: آیاتی که برای این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مجموعه «طنین تابناک» در کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت آغاز شد

تهیه مجموعه «طنین تابناک» در کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت آغاز شد