مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-26اقتصادي

داروهای پرمصرف در کشور نایاب شده است!


رییس کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه هزینه های تولید دارو به نسبت سال گذشته چندین برابر شده است، گفت: تولید کنندگان دارویی کشور در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارند.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه هزینه های تولید دارو به نسبت سال گذشته چندین برابر شده است، گفت: تولید کنندگان دارویی کشور در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارند.

امیر فرشچی روز شنبه پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی هایی که بابت سرنوشت وضعیت دارویی کشور در ماه های آتی وجود دارد، اظهار کرد: قبل از تصویب بودجه سال 1400 جلسات زیادی پیرامون نگهداری یا حذف ارز مرجع در نهادهای مختلف گذاشته شد و علیرغم تذکر و هشدار صنعتگران دارویی به سیاستگذاران در نهایت تصمیم بر آن شد که ارز مرجع برای دارو اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تولیدکنندگان دارو همگی آگاه بودند که چنین اعتبار ارزی برای تخصیص به حوزه دارو به میزان کافی در کشور وجود ندارد، افزود: در این میان طی دو سال اخیر برخی از روی ناآگاهی و عده ای هم در راستای فرصت طلبی همواره به دنبال رانت ارزی بوده اند و از این تصمیم دولت برای تخصیص ارز به حوزه دارو دفاع کردند، این عده اذعان داشتند که تخصیص ارز تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای پرمصرف در کشور نایاب شده است!

داروهای پرمصرف در کشور نایاب شده است!