مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-26سياسي

گفت وگوی فارس با نخستین زن دریانورد ایرانی/ خواستن توانستن است


«مهکیا(کوثر) صادقی منفرد» نخستین زن دریانورد ایرانی است که توانست با تلاش و پشتکار خود در رشته دریانوردی در روی کشتی های تجاری، سفر های بین الملی داشته و معتقد است برای رسیدن به اهدافی که در زندگی داریم باید جنگید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ در کشور ما زنان موفقی هستند که دوشا دوش مردان این سرزمین پهناور در موقعیت ها و عرصه های مختلف مشغول خدمت هستند، حضور زنان توانمند در حوزه های مختلف در جامعه با وجود رقبای قدرتمند نه تنها پر رنگ است بلکه در فعالیت های غیردولتی هم زنانی داریم که به موفقیت هایی دست یافته اند که در دنیا حرفی برای شنیده شدن دارند که این نشان از رویکرد اعتماد به توانمندی های بانوان ایران اسلامی است.

بسیاری از شغل ها به دلیل سختی هایی که دارد، مناسب مردان است و کمتر تصور می شود که در این کارها زنان پابه پای مردان کار کنند و ابایی از سختی های این شغل نداشته باشند، اما هستند شیرزنانی که توانسته اند در بسیاری از مشاغل وارد شده و انحصار این مشاغل را هم بشکنند.

در میان این خوبی صرف کند و به عنوان نخستین زن دریانورد ایرانی شناخته شود.

از این رو وقتی یک شغلی متفاوت باشد و یا تعداد کمی از افراد در آن حرفه مشغول باشند خواندن و شنیدن درباره آن جذاب می شود، با مهکیا صادقی منفرد نخستین زن دریانورد ایرانی گفت و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی فارس با نخستین زن دریانورد ایرانی/ خواستن توانستن است

گفت وگوی فارس با نخستین زن دریانورد ایرانی/ خواستن توانستن است