مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-26سياسي

رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می شود


سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی میزبان ایده های نوآورانه و فناوری های حوزه لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت برگزار می شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی برای به کارگیری نوآوری ها در حوزه معدن فراهم کرده است.

در این راستا، سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی میزبان ایده های نوآورانه و فناوری های حوزه لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت برگزار می شود.

رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با فناوری های بومی این جشنواره در سال جاری میزبان صدها ایده نوآورانه در حوزه فناوری و بخش های مختلف مورد حمایت معاونت علمی و فناوری است.

فناوری های پیشرفته معدنی از جمله هوش مصنوعی، داده های کلان و شبیه سازی سه بعدی، اینترنت اشیا و واقعیت مجازی، بخشی از اولویت های فناورانه اینوماین 3 است.

علاوه بر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری یونیدرو، دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت های صنعتی فعال در حوزه معادن و صنایع معدنی در این جشنواره مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می شود

رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می شود