مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-26سياسي

مواجهه جهادگران با دولت انقلابی، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری است


مواجهه جهادگران با دولت سیزدهم، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری و مطالبه گری به صورت عالمانه، عادلانه و طبیبانه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در شورای سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که 28 خرداد ماه به حق روز ملت بزرگ ایران اسلامی بود، گفت: مشکلات اقتصادی-معیشتی و شرایط کرونایی کشور از یک سو و تلاش تحریم کنندگان داخلی و اربابان خارجی شان از سوی دیگر، نتوانست مانع حضور حماسی و معنی دار مردم هوشیار و بابصیرت در سراسر میهن عزیزمان گردد.

وی ادامه داد: مردم بیدار ایران اسلامی در یوم الله 28 خرداد ماه یک بار دیگر دین خود را نسبت به نظام با حضور به موقع، پرشور و باشکوه ادا کرده و حجت را بر مسئولین تمام کردند.

قزل سفلی با بیان این که بچه های جهادی استان فارس ضمن آرزوی موفقیت برای دولت آینده انتظاراتی از ریاست دولت آینده دارند، اظهار کرد: ریاست محترم جمهور سیزدهم باید به معنای واقعی کلمه دولتی جوان، مومن، انقلابی و برخواسته از روحیه و عمل جهادی ذیل منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم تشکیل دهد.

رییس بسیج سازندگی استان فارس به رویکرد های جهادگران با دولت آینده اشاره و اضافه کرد: بدون شک مواجهه جهادگران با دولت آینده، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری و مطالبه گری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه جهادگران با دولت انقلابی، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری است

مواجهه جهادگران با دولت انقلابی، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری است