مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-26اقتصادي

جوجه ریزی 3 میلیونی در مرغداری های سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:تخصیص و ساماندهی توزیع نهاده های دامی در استان، از اولویت های اقتصادی استان بوده و بسیار حائز اهمیت است.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:تخصیص و ساماندهی توزیع نهاده های دامی در استان، از اولویت های اقتصادی استان بوده و بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، 5 تیر 1400 در جلسه بررسی و رسیدگی به وضعیت تخصیص و توزیع نهاده های دامی در استان اظهار کرد: بالغ بر 700 خودرو در ناوگان حمل و نقل استان برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه دارای کد رهگیری شده اند و نیاز است تا هماهنگی مابین دستگاه های اجرایی امر با پلیس اقتصادی استان تقویت شود تا بر اساس ضوابط و مقررات، برخورد جدی با متخلفین این حوزه صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص کمبودهای حوزه حمل و نقل، حل اختلاف مابین نیاز اصلی استان با میزان تخصیصی نهاده ها در حوزه های عشایری، دام سبک، سنگین، طیور و سایر موارد، باید برنامه ریزی عملیاتی و کارشناسی تدوین شود.

شریفی نژاد با بیان اینکه دستیابی به نتیجه مطلوب، در سایه پیگیری مستمر محقق خواهد شد، اظهار کرد: از امروز باید برنامه ریزی عملیاتی برای روزهایی از سال که با اوج مصرف نهاده های دامی و کمبود این مهم مواجه می شویم، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی 3 میلیونی در مرغداری های سمنان

جوجه ریزی 3 میلیونی در مرغداری های سمنان