مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-26سياسي

دفن روزانه 1200 تن زباله در سراوان رشت


شهردار رشت، با اشاره به دفن روزانه 1200 تن زباله در سایت سراوان، گفت: با اجرای پروژه های پسماند که نیازمند کمک نمایندگان مجلس، مسئولان و دولت در تامین منابع مالی است، - ایسنا/گیلان شهردار رشت، با اشاره به دفن روزانه 1200 تن زباله در سایت سراوان، گفت: با اجرای پروژه های پسماند که نیازمند کمک نمایندگان مجلس، مسئولان و دولت در تامین منابع مالی است، می توان 550 تن زباله روزانه را مدیریت و ساماندهی کرد.

سید محمد احمدی در جریان بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از کارخانه کود آلی لاکان رشت، با اشاره به دفن روزانه 1200 تن زباله در سایت سراوان، گفت: کمتر از 550 تن از این زباله متعلق به شهر رشت بوده و مابقی مربوط به 50 شهر و روستای اطراف است که باید مدیریت شود.

وی به پروژه های تعریف شده شهرداری در مدیریت و ساماندهی پسماند اشاره کرد و بیان کرد: با اجرای این پروژه ها که نیازمند کمک نمایندگان مجلس، مسئولان و دولت در تامین منابع مالی است، می توان 550 تن زباله روزانه را مدیریت و ساماندهی کرد.

شهردار رشت با اشاره به مشکلات عدیده ای که سایت زباله سراوان در منطقه ایجاد کرده است، افزود: به سبب وجود این مشکلات به شدت تحت فشار هستیم و باید منابع مالی و اعتبارات لازم جهت پیشبرد پروژه های پسماند به موقع و سریع در سال جاری تخصیص پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن روزانه 1200 تن زباله در سراوان رشت

دفن روزانه 1200 تن زباله در سراوان رشت