مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-26سياسي

گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می رود


سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن تاکید بر قابلیت های جمهوری اسلامی در حوزه خودروسازی گفت: گروه بهمن یک گروه منسجم و با توانمندی های زیادی در خودروسازی محسوب می شود.

- سفیر جمهوری ارمنستان در ایران و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی از خط تولید خودرو های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی بازدید کرد.

چگونگی ونحوه تعامل دولت ارمنستان با گروه بهمن از جمله موضوعاتی بود که در دیدار آرتاشس تومانیان و بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن مورد رایزنی و گفت وگو قرار گرفت.

آنچه از روابط ایران و ارمنستان حائز اهمیت است؛ اینکه روابط دو کشور همواره دوستانه و مقامات تهران-ایروان از ظرفیت ها و پتانسیل های دو طرف بر توسعه مناسبات در مسیر تعاملات تاکید دارند.

ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و بیش از3 میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

این کشور منطقه قفقاز جنوبی به دلیل هم مرز بودن با ایران از اهمیت ویژه ای در مراوادات اقتصادی برخوردار بوده و می تواند پلی میان ایران و کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا باشد.

در این میان، گسترش روابط اقتصادی ایران و ارمنستان و افزایش سطح تجاری 320 میلیون دلاری فعلی اولویت اصلی خواهد بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می رود

گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می رود