مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-27اقتصادي

امسال اوج مصرف برق 15 روز زودتر آغاز شد


عدم توازن بین تولید و مصرف در اوایل خرداد باعث شد چند روزی شاهد قطع بی برنامه برق در مناطق مختلف استان باشیم.

- ایسنا/البرز سرپرست شرکت توزیع برق البرز گفت: عدم توازن بین تولید و مصرف در اوایل خرداد باعث شد چند روزی شاهد قطع بی برنامه برق در مناطق مختلف استان باشیم.

رامین فرج در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قطع برنامه ریزی شده برق در مناطق مختلف استان از اوایل خرداد آغاز و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: پیک مصرف برق در استان طبق تجربه از 15 خرداد آغاز می شد ولی امسال به دلایلی مثل کاهش بارندگی و گرمای زودهنگام از اول خرداد ماه شروع شد که همین امر باعث شد شرکت توزیع نیروی برق برای دو سه روزی غافلگیر شود.

وی توضیح داد: عدم توازن بین تولید و مصرف در اوایل خرداد باعث شد چند روزی شاهد قطع بی برنامه برق در مناطق مختلف استان باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه قطعی بی برنامه برق طولانی نشد و از همان اوایل خرداد ماه شاهد ارائه برنامه قطعی هفتگی برق در مناطق مختلف استان هستیم.

این مسئول ادامه داد: مردم برای اطلاع از زمانبندی قطعی برق در منطقه خود می توانند به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مراجعه کنند.

فرج گفت: ویژگی این برنامه این است که مثلا اگر در منطقه شنبه از ساعت 10 تا 12 صبح قطعی برق اعلام شده تا آخر همان هفته قطعی برق در همان ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال اوج مصرف برق 15 روز زودتر آغاز شد

امسال اوج مصرف برق 15 روز زودتر آغاز شد