مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-27پزشكي

کمبود واکسن، کاهش رعایت پروتکل ها و سایه موج پنجم کرونا


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر 18 مرکز تزریق واکسن در استان فعال است و امکان دارد طی روزهای گذشته به دلیل کمبود واکسن از حجم فعالیت آنها کم شده باشد ولی هیچ مرکزی تعطیل نیست.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر 18 مرکز تزریق واکسن در استان فعال است و امکان دارد طی روزهای گذشته به دلیل کمبود واکسن از حجم فعالیت آنها کم شده باشد ولی هیچ مرکزی تعطیل نیست.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته شش نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی توضیح داد: طی این مدت 84 نفر از بیمارستان ها ترخیص و 70 نفر بیمار جدید بستری شده اند و با این اوصاف تعداد بیماران بستری استان به 513 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته 1103 نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده اند.

این مسئول در پاسخ به اینکه با توجه به تغییر رنگ بندی برخی شهرها به زنگ قرمز و زمزمه های آغاز موج پنجم کرونا در کشور وضعیت در البرز چگونه است، گفت: ما فعلا از لحاظ تعداد بیماران و فوتی ها تقریبا در شرایط ثابتی قرار داریم ولی با توجه به مشاهده شیوع سویه جدید در کشور و قرمز شدن برخی شهرهای مجاور البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود واکسن، کاهش رعایت پروتکل ها و سایه موج پنجم کرونا

کمبود واکسن، کاهش رعایت پروتکل ها و سایه موج پنجم کرونا