مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27اقتصادي

7 مرکز آماده خرید کلزا در آذربایجان غربی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز برداشت و پیش بینی خرید تضمینی نزدیک به 4 هزار تن دانه روغنی کلزا در سراسر استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، اکبر کرامتی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی مباشر خرید و شرکت غله و خدمات بازرگانی متولی خرید کلزا در استان است، گفت: پیش بینی می شود امسال نزدیک به 4000 تن دانه روغنی کلزا از، سطح 1950 هکتار از مزارع قابل برداشت ، از مجموع 2250 هکتارسطح زیر کشت این محصول در استان برداشت و به سوی کارخانجات روغن کشی حمل شود.

کرامتی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا 110 هزار ریال در سال جاری تعیین شده است، اظهار کرد: برداشت کلزا از 20خرداد ماه درمرحله اول از سطح مزارع پلدشت آغاز شده و بعد از آن در سایر شهرستان های استان شروع شده است که تعداد 7 مرکز خرید دولتی نیز در سطح شهرستان های پلدشت، نقده، پیرانشهر،مهاباد، بوکان و میاندوآب و شاهین دژ جهت تسهیل در امر خرید و رفاه حال زارعین کلزا کار استان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان اضافه کرد: شهرستان های نقده، بوکان، پلدشت، میاندوآب، شاهین دژ ، پیرانشهر، شوط، اشنویه و مهاباد بیشترین میزان سطح زیر کشت این محصول در سال جاری را به خود اختصاص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مرکز آماده خرید کلزا در آذربایجان غربی است

7 مرکز آماده خرید کلزا در آذربایجان غربی است