مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27پزشكي

استان های جنوبی دروازه ورودی کرونا هستند


دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: امروز استان های جنوبی به عنوان دروازه ورودی ویروس کرونا به شمار می روند و همواره تاکید شده با کنترل بیماری در این استان ها باید از شیوع آن در کل کشور پیشگیری شود.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: امروز استان های جنوبی به عنوان دروازه ورودی ویروس کرونا به شمار می روند و همواره تاکید شده با کنترل بیماری در این استان ها باید از شیوع آن در کل کشور پیشگیری شود.

سعید کشمیری در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در زمان حاضر روند بیماری کرونا در شهرستان های تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان افزایشی و این روند در شهرستان های بوشهر، جم، دیلم و گناوه آرام تر گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

امروز استان های جنوبی به عنوان دروازه ورودی ویروس کرونا به شمار می روند و همواره تاکید شده با کنترل بیماری در این استان ها باید از شیوع آن در کل کشور پیشگیری شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر در خصوص تزریق واکسن کرونا گفت: در زمان حاضر تعداد یک میلیون و 196 هزار نفر در کشور هر دو دوز واکسن را دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های جنوبی دروازه ورودی کرونا هستند

استان های جنوبی دروازه ورودی کرونا هستند