مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-27سياسي

مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی مدیران کل این معاونت روز یکشنبه 6 تیر ضمن بازدید از بیمارستان روانپزشکی صدر و دیدار با جانبازان بستری در این بیمارستان، - در جریان مسائل فرهنگی این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یعقوب سلیمانی در دیدار با رییس و مدیر داخلی بیمارستان روانپزشکی صدر، ضمن گرامیداشت شهدای تیرماه، عنوان کرد: در ایام سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، سالگرد شهدای هفتم تیر و بمباران شیمیایی سردشت قرار داریم.

برای بزرگداشت یاد شهدا، جانبازان و بازماندگان این حوادث برنامه های فرهنگی مختلفی برنامه ریزی شده است؛ از جمله همایش سراسری کشوری مصدومین شیمیایی که هفتم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از حضور خود در بیمارستان صدر را دیدار با جانبازان عزیز و عرض خداقوت و تشکر از کارکنان و مسئولان بیمارستان عنوان کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به خانواده های شهدا کمتر از شهادت نیست، خدمت به جانبازان هم کمتر از ایثارگری جانبازان نیست و زحمت و تلاش کارکنان و کادر درمان بیمارستان هایی مانند بیمارستان صدر، خود نوعی مجاهدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است

مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است