مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-27سياسي

برج فناوری کرمانشاه فردا افتتاح می شود


برج فناوری کرمانشاه به عنوان نماد فناوری غرب کشور فردا دوشنبه( 7 تیرماه 1400) افتتاح می شود.

- به نقل از جهاد دانشگاهی، برج فناوری کرمانشاه به عنوان نماد فناوری غرب کشور فردا دوشنبه( 7 تیرماه 1400) طی ارتباط تصویری با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مقامات استانی افتتاح می شود.

عملیات اجرایی ساخت این برج فناوری توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه در راستای تامین فضای اداری، آزمایشگاهی و نمایشگاهی واحدهای فناور در سال 1389 در 16 طبقه و 20 هزار متر مربع زیربنا آغاز شد .

در این برج که توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری و ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده است، علاوه بر تامین فضای لازم جهت استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور، فضای لازم برای حضور شرکت های ارایه دهنده خدمات تخصصی، دفاتر انتقال فناوری دانشگاه ها، نهادهای مالی و سرمایه گذاری، شتاب دهنده ها و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ نیز فراهم شده است.

در حال حاضر بالغ بر 250 واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند که با بهره برداری از برج فناوری20 هزار متر مربع ( 323 درصد) به فضاهای قابل واگذاری به واحدهای فناور و دانش بنیان افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج فناوری کرمانشاه فردا افتتاح می شود

برج فناوری کرمانشاه فردا افتتاح می شود