مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-27حوادث

با خانواده خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه ابراز همدری کردند


دوم تیر ماه بود که حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، بار دیگر خبرنگاران و جامعه خبری را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کرد.

- ایسنا/اردبیل دوم تیر ماه بود که حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، بار دیگر خبرنگاران و جامعه خبری را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا در این حادثه جان خود را از دست دادند و 23 خبرنگار دیگر در این حادثه دچار مصدومیت و حادثه دیدگی شدند.

مدیرکل محیط زیست و رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در اردبیل با خانواده خبرنگاران فقید در حادثه ارومیه ابراز مدردی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: این حادثه دردناک همه ما را داغدار کرد.

سعید شهند افزود: فوت دو خبرنگار از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا هم جامعه محیط زیست و هم جامعه رسانه ای کشور را داغدار کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل هم گفت: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند.

مهران اوچی اردبیلی تصریح کرد: این حادثه دل همه ما را جریحه دار کرد زیرا این خبرنگاران کارهای ارزشمندی در حوزه اطلاع رسانی از محیط زیست انجام داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خانواده خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه ابراز همدری کردند

با خانواده خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه ابراز همدری کردند