مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-27ورزشي

دیپلماسی یا «عکس های دونفره» آقای رییس؟


عزیزی خادم نه توانست ساختمان فدراسیون فوتبال را نجات دهد و نه میزبانی را برای تیم ملی بگیرد ولی او بالاخره باید یک جا از عکس های دونفره ای که در روزهای نخست مدیریتش گرفته استفاده کند! - عزیزی خادم نه توانست ساختمان فدراسیون فوتبال را نجات دهد و نه میزبانی را برای تیم ملی بگیرد ولی او بالاخره باید یک جا از عکس های دونفره ای که در روزهای نخست مدیریتش گرفته استفاده کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تغییرات یا ژست تغییرات؟ این سؤالی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان به مدیریت فوتبال در ایران را به خود مشغول کرده است.

با وجود آن که رییس فدراسیون فوتبال ایران تغییر کرده و کادر مدیریتی فدراسیون فوتبال هم تا حدودی دستخوش تغییر و تحول شده ولی در همچنان روی همان پاشنه می چرخد.

نه خبری از حل بحران های مالی است و نه این که گره کور داستان باشگاه های ایرانی در رقابت های آسیایی گشوده شده است.

واقعیت این است که امیدی واهی به وجود آمده بود که با رفتن مهدی تاج از فدراسیون فوتبال ایران و آمدن رییس جدید، اتفاقات تکراری و تلخ در این فوتبال دیگر رخ ندهد.

با این حال ورود شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید و شعارهای به ظاهر زیبایی هم که در راستای اصلاح امور سر می داد، تغییرات محسوسی به وجود نیاورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی یا «عکس های دونفره» آقای رییس؟

دیپلماسی یا «عکس های دونفره» آقای رییس؟