مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-27سياسي

هیچ توجیهی برای تأخیر حقوق کارگران پذیرفتنی نیست/ با سهل انگاران برخورد شود


با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، حقوق تمامی کارگران که به نحوی با آستان قدس رضوی مرتبط هستند باید به موقع پرداخت شود.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، حقوق تمامی کارگران که به نحوی با آستان قدس رضوی مرتبط هستند باید به موقع پرداخت شود.

به گزارش، حجت الاسلام احمد مروی در حاشیه بازدید از مؤسسه بذر و نهال رضوی با حضور در جمع کارگران زمین های کشاورزی، وضعیت کاری آنان را مورد رسیدگی قرارداد و نسبت به مشکلات کاری آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به گلایه یکی از کارگران در تأخیر پرداخت حقوق، ابراز کرد: بنیاد بهره وری موقوفات باید به سرعت علت تأخیر در پرداخت حقوق را بررسی و طی یک هفته این تأخیر غیرقابل توجیه را جبران کند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسؤولان مربوطه گفت: هیچ کس اجازه ندارد به لحاظ شرعی پرداخت حقوق کارگر را به تأخیر بی اندازد و شرکت های طرف قرارداد باید دائماً از سوی آستان قدس مورد ارزیابی قرار بگیرند تا کارگران با تأخیر در دریافت حقوق خود روبرو نشوند.

وی افزود: تأخیر در پرداخت حقوق کارگران با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، فشار زندگی را بر روی این قشر بیشتر می کند و موجب ایجاد مشکلات برای زندگی آنان می شود زیرا افراد بر روی حقوق دریافتی خود برنامه ریزی کرده اند و این تأخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توجیهی برای تأخیر حقوق کارگران پذیرفتنی نیست/ با سهل انگاران برخورد شود

هیچ توجیهی برای تأخیر حقوق کارگران پذیرفتنی نیست/ با سهل انگاران برخورد شود